Jag blir IDIOT

Ja vet inte hur länge till ja orkar seriöst!
Ja blir idiot seriöst.
Detta eviga gnäll, gnäll, gnäll,gnäll!!!
Är det inte den ena så är de den andra.
Noel gick upp kl 6.30 idag å har gnällt, skrickigt, tjutit om vartannat sen dess. Yrla gick upp 7.30 å har enbart trottsat å tjutit å skrikigt sen dess.
Jag älskar mina barn över allt annat men ibland så blir man tokig. Jag skulle behöva MAMMA ledighet.
Att få va själv en dag, HELT SJÄLV.

Ja sover som en kratta om nätterna för ja drömmer mardrömmar. Ja tappar håret och får sår i hårbotten för ja e så stressad.
De kommer va ett rent helvete ett tag framöver nu av olika anledningar.
Just nu skriks de i ena örat av Noel å i andra av Yrla för ja inte bär på henne.
Ryggen går snart av!!

Kommer de någonsin vara så att ja kan få slippa ha migrän en dag å att ja då kan få njuta av de?
Nej tvivlar på de!
Mitt tålamod tar slut redan innan ja har gått upp ur sängen å de är inte ok.
Va fan ska man gära?
Asså ja känner bara för att sätta mej å gråta hysteriskt!
Hinner ju inget med de ja ska hinna, varken städa, diska lr tvätta. De behövs damsugas men när hinner man de?
Ja får  ju ständigt konka på 2 barn! Nä nu skiter ja i de här! drar på Bandit å svär tyst för mej själv

Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner igen sånna dagar! Bara att blunda för disken, dammtussarna och alla andra måsten och sätta sig på golvet med ungarna.. Lyckades få ryggskott förra året när Marcus jobbade och jag var "mammaledig". han fick göra klart allt på morgonen så att allt fanns inom räckhåll och så låg jag på golvet med Emma hela dagen..



Har en gravid väninna just nu som under sommaren konstaterade att det var bortskämt att tycka att mammaledigheten borde räknas som jobb då det är fantastiskt att vara hemma med sitt barn.. och allt hon kommer hinna sen! Denna tjej anser att det hör till livets nödtroft att gå på iaf en skönhetsbehandling minst 1 gång per vecka - något man kan göra när bebis sover... Jag längtar tills hon vaknar upp i verkligheten.. skrattar elakt



Hoppas dagen blir lite bättre och ungarna visar sina bättre sidor snart!

2011-08-15 @ 10:36:06
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

åh din stackare! hoppas dom lugnar ner sig där hemma så du hinner andas lite!

kan du inte gå iväg när martin är hemma?

Kram

2011-08-15 @ 22:48:49
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: dinmammasugerkuk2446

du kan suga min uk och jag ska knulla did backifrån dinmammaukar.se ps ät soper

2011-12-27 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0