Klago inlägg

Varnar er innan, orkar ni inte lyssna på mitt klag så läs inte

Jag förstår mej inte på vissa människor, ibland duger man ibland inte! De byts som andra byter trosor. Idag går ja bra imorgon är de nån annan. Kan man inte ha fler vänner än en åt gången?
Ja har några få som ja litar på till 1000 % som ja vet finns där för mej och som aldrig skulle snacka bakom ryggen lr "byta" ut mej lite då och då. Dom vännerna kommer ja vårda för alltid och är så glad att ja träffat dom.
Resten skiter ja ärligt talat i nu, så jävla trött på detta skit snackande, trodde vi va vuxna men de är tamefn dagisnivå å de klarar ja mej utan. Jag har lixom 2 barn å de räcker med de, vill ja ha fler barn runt mej så skaffar ja de! Så enkelt är de!

Känner du/ni er träffade så är de säkert er ja menar! Å ja tänker inte ta en diskution om de! För ja pallar inte mer jävla intriger å dagis trams.
Men de är ju så tur att man kan byta så där hela tiden, måste ha många vänner runt sej om man kan avvärka dom som skit pappaer, men nån gång tar de väl slut å då står man där själv! Å då kommer inte ja stå där med öppna armar. Så nu vet ni de!

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV; Jamen absolut!

Jag har alltid varit så rädd för att hitta någon ny kille sedan jag och Leons pappa bröt upp under graviditeten med lilleman.

Har alltid varit rädd att det inte ska klicka mellan Leon och den jag träffar för det anser jag vara viktigast! :)

Kram!

2011-08-23 @ 12:15:29
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Cissi

Bra rutit! ;)

känner igen mig, men är inte så bra på det där med att sätta gränser, kommer tillbaka, vill inte tro det värsta mm...

2011-08-24 @ 11:47:58
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0