23 dec

Tänk imorgon e de julafton, Yrlas 3dje å Noels första å vi ska fira hemma med dom vi älskar mäst, vår familj och släkt.
Första ggn på M Å N G A år som jag faktiskt längtar. Nu e de våra traditioner som ska gå i arv!
Ja det ska bli underbart hoppas jag.

Ska bli kul å se Yrlas min då hon öppnar sina presenter, och när Noel äter på pappret :)

Ska bli kul å se om Martin kommer tycka om presenten han får av barnen :)

Hoppas att gästerna komma tycka om min julmat, mitt julgosdis å desert. Ja jag hoppas så mycket.


Vart ska ni fira jul och hur?

Vad tycker DU är årets julklapp?

Kommentarer
Postat av: Pappan Anders

Vi startar julaftons morgon hemma hos mina föräldrar med liten julklappsutdelning och frukost framför brasan. Sen är de full rulle med mina syskon och syskonbarn. Kalle Anka och julmat sen kommer Tomten om han inte kört fast i geggamojjan pga snöbrist.

Årets julklapp e alltid en Alladin eller Paradis ask :-)

Ha en riktigt go jul!

2011-12-23 @ 12:16:43
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

vi ska va här hemma imorrn å de är sååå skönt att slippa åka runt =)

2011-12-23 @ 12:47:24
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0