Akuten och tandjouren

så ser vårat schema ut för idag, Noel måste upp till tandläkar jpuren så dom får ta kort på tänderna så vi kan ringa försäkringsbolaget. ser bättre ut idag men ett ordentligt jack i tandköttet vid ena framtanden upptill fick han.
Martin e ju fortfarande utan tand, å han kommer ju bara få en provisorisk brygga nu men är bättre än inget, MEN de kommer kosta skjortan :S

Jag ska upp till akuten sen med mina magsmärtor, nått str inte rätt till, jag vaknade med smärtor å ja somnade med smärtor, hjälper inte med katarr medicin så nått fffens e de på gång i min mage, å vi som skulle fira jul hos Martins farmor :S

Men lika bra allt skit hamnar nu sista dagarna på året så börjar vi vårt nya år med bra nyheter+ å så kan de fortsätta så?!
Eller?!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en jobbigdag! Men stå på dig med magen, tror jag fick testa 3-4 magkatarrmediciner innan de gjorde mer omfattande undersökning och det inte var nån katarr! Lycka till!

2011-12-26 @ 09:26:17
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Men fy så jobbigt med tänderna :-(. Jättetråkigt verkligen.

2011-12-26 @ 20:28:45
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Pappan Anders

Jag hoppas de fixas för er :-/ Magkatarr mediciner fungerade inte på mej. Jag fick magsår och började äta silicol gel. Den hjälpte.

Ha De!

2011-12-26 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0