Gräsänka

jopp jag e de till på fredag, känns dö konstigt då jag faktiskt inte sovit många nätter utan min Martin.
mamma skulle sovit här inatt för ja behövde henne imorgonbitti, jag ska nämligen va på möte kl 9 samtidigt som Yrla ska va på dagis...
Men hon vart inringd på jobb så de gick inte. men hon kommer hit direkt efter jobbet å lämnar Yrla på dagis ändå, det går ju då hon jobbar natt.
sen sover hon här på dagen då ja e på mina möten.
När vi sen hämtat hem Y ska vi till Lager157 som precis har öppnat å se om dom har några termobrallor till Yrla hennes gick nämligen sönder i morse :S
dragkedjan gick av å de är sånna man knäpper i sidan som går ner på låret så dom måste ju funka där.
aja så ser de ut iallafall.

jag har blivit förkyld igen :( ont i halsen och huvudet jävla skit rent ut sagt!
jag hatar att va sjuk!

Vad har ni gjort idag?
Gillar ni Lager157?


BTW Pappa anders skaffa blogg så jag kan svara på dina goa kommentarer :) du gör mej alltid så glad med dina snälla ord :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hitta ni nåt på lager 157 då?? Vi var där i helgen som var tyckte det va helt okej men inte hade dom väl allt för mycket att ha!!!

2011-12-07 @ 13:23:18
URL: http://absolutlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0