Julaftonsförmiddagen

Efter julstrumpe pakets öppningen vart de ju självklart julbad. Man måste va ren å fin på julafton. Jag passade även på att klippa båda barnen.Noel hade fått så långt hår vid öronen så ja kapade lite polisonger å Yrla tog ja närmare en decimeter på i nacken då de va så ojämt där, såg ut som om hon hade en synttofs :P
Barnen kläddes i deras fina julaftonskläder som bestod av en lila klänning till yrla och blå och svart rutig skjorta till Noel å blåa chinos till Noel. Dom vart så fina så mitt hjärta smälte :)

På förmiddagen kom Martins farmor och farfar och min farmor och farfar på julfika då som skulle fira jul på annat håll. Barnen fick pengar av min sida och tandborste, tandkräm och shampo av Martins sida. Vi ska fira jul med Martins farmor och farfar på Måndag så får barnen dom "stora" julklapparna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0