Dåligt med bloggande

idag ja vet, vi har vart på IKEA å bytt ett badrumsskåp och köpte en badbalja till lillen i magen å en badrums pall till Yrla samt en pall till Yrla å en fotoram.

sen kom vi hem å fick besök av bonjäveln Göth ;) ja kallar han de haha! vi fika å han å Martin snacka väl jobb.
Y e fortfarande rödprickig över hela kroppen men har inte haft feber idag så hoppas de håller i sej.

vill ha fredag nu för då kommer min finaste Sandra hit ♥ Gud vad vi längtar!


Bästa vänner 4- ever


Kommentarer
Postat av: sandra Bästa vännen

åhh jag längtar så mkt nu min älskling.. idag har jag köpt en present te gudbarnet yrla å så en present te gudbarnet i magen.. jag saknar er så himla mkt.. ni är dem bästa dme som gör mitt hjärta helt.. älskar er över allt annat.. du är min BÄSTA vän FÖR ALLTID <3 å när jag kommer ska vi dela bästa kompis hjärta <3

2011-02-06 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0