1 år går fort

ja de gör de verkligen. Idag/kväll är de exakt 1 år sen ja träffa Martin för första ggn :) Marre å Nirro lura ut med på Åcafét för ett par bira å där träffa ja mannen i mitt liv. Martin 5 år yngre än mej med världens finaste leende å finaste bruna ögonen ja drunknat i!
Ja tvinga han att gå på toa med mej för ja viste inte vart den låg :P vi snacka massa han hjälpte mej att inte halka å slå ihjäl mej på väg till efterfesten eftersom ja hade högklackat å de va is å massa snö ute.
Hemma hos honom på efterfesten så snacka vi massa, vi pussades lite å snacka lite till. Han vart även då tvingad att följa med på toa haha han satte sej på sitt handfat för han inte ville sitta på golvet medans vi satt där å prata å så pajja han handfatet hahaha.

Sen gick ja hem till Morsan å sov där :) sen träffades vi varje dag efter de å 5 dagar efter den här kvällen vart vi ett par på riktigt :) ja å min blivande make :)

Jag älskar dej så sjukt mycket min fina fina prins ♥ det absolut bästa som kunde hänt mej å lilla Y va att ja träffa dej ♥ finns ingen bättre än dej, inte som sambo, fästman, blivande make och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0