Det här är min superhjälte

Det finns ingen för mej som ställt upp lika mycket å som har kämpat lika mycket för mej som min farfar har gjort! Han har slitit å åkt fram å tillbaka både till hälsingland å karlstad för att ja har mått dåligt lr för att ja ska flytta osv. han har hjälpt mej ekonomiskt å han dyrkar marken mina barn går på. ALLA skulle behöva en sån människa i sitt liv! Han tar alltid alla andra före sej själv, Han har suttit å pratat vett med läkare för min skull, skrikit på hjälp å sätt till att ja fått de, Utan honom hade ja inte levt idag. Jag är skyldig dej mitt liv, Varje gång ja träffar dej så blir ja så varm i hjärtat å ja är så otroligt glad att ja har dej, å att du finns i mitt liv och framför allt att ja har turen att få ha just dej som min farfar!

Jag älskar dej min underbara farfar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas han läser detta!

2011-07-20 @ 20:53:45
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Carro - mamma till Noel

Haha ja, det är en energisk ålder för dem nu.. men det sägs ju att de som är vild då de är små, blir lugn då de blir större, får hålla tummarna för det så vi inte blir gråhårig innan de fyllt 3 :b



Vilken underbar farfar du verkar ha.. blev helt rörd då jag läste det du skrivit! :)



Sköt om er!

2011-07-20 @ 21:54:54
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Angelina

Vilket härligt och vackert inlägg! Vad fint Sara att du fått en så fin farfar och att din farfar fått en så fin Sara!

2011-07-20 @ 23:46:15
Postat av: Cissi

Hoppas verkligen att han läser detta! Vackra ord!

2011-07-21 @ 10:49:18
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0