Måndag nå nedräkning pågår

Är ju bara 6 dagar kvar tills Yrla blir 2 år :O vart har tiden tagit vägen?? Min stora Unge!
Å idag åker våran fina Sandra hem :( Gud så tmt de kommer bli :(
Hatar när hon åker hem, de blir så tomt å tomt i hjärtat på nått sätt. Hon förstår mej som ingen annan, vi behöver inte prata med varandra för att förstå varandra, de låter sjukt men så är de!

Iallafall idag bjuds de på utelek till max, de är strålande väder så idag ska ja leka med sandras systemkamera. Asså guuud vad ja önskar att ja hade en egen systemkamera. så mycket kort de skulle bli!!
Men iallafall ska bli en mysig dag å vi ska göra å utnytja den till max! för sen dröjer de ju ett tag innan vi ses igen!

Jag å våran fina sandra på midsommar 2001


Kommentarer
Postat av: Yrla & Noels Gudmor & Saras syster

å jag haaaatar att åka hem.. nästan så jag börjar grina varie gång.. hatar att säga hej då.. skanar er så otroligt mkt REDAN fast att det bara var ett par timmar sen jag var hos er.. vill va nära er hela tiden... älskar er mina hjärtan <3

2011-06-27 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0