lite snack så där bara

de är bara ja vaken nu äntligen sover barnen, Noel har vart vaken sen kl 9 imorse å inte kunnat sova för Yrla har ju vart gullig å stört han hela tiden. Sen när man säger åt henne blir hon galen å skriker å då går de ju inte lättare att sova för stackarn.

Nu kom regnet oxå, rätt skönt faktiskt de har varit så himla kvavt i luften. Ser ut som de kan bli åska oxå, kan ju va mysigt att krypa upp i famnen på mannen i mitt liv när de åskar med ett glas vin :)

Vet inte om de är nått på tv ikväll?!

annars blir de väl nån rulle att kolla på men vet inte vad bara.

Känner mej lite deppad idag faktiskt, gör alltid de då Sandra åkt hem. Inget känns lixom lika helt då hon inte e här, hon hjälper mej med barnen, får mej att må bra, pratar med mej och har allämt kul lixom.
Sen ja fick barn så har ja typ inga vänner kvar... lr de va väl när ja flytta från Norrköping ja tappa alla här å inte hade några kvar när ja flytta tillbaka.
Men sen så kan ja ju inte gå ut å festa jämt som man gjorde förr heller innan man hade barn.
Ja önskar att mina kompisar kunde vilja tillbringa lite mer tid med mej fast ja har barn, vi kan ju lixom ses på kvällarna efter dom jobbat klart å de. Men tydligen inte.
De va lättare i Karlstad där hade man polare som hade barn å ja såg inge fel i de, kunde umgås med dom ändå.
Men alla e vi olika.

Nu slutade de visst regna så va ingen lång stund de inte.
Fast nu börja de igen haha, snacka om lokala skurar :P

Fan va ja svamlar nu! men en rolig grej e ju att ja äntligen fått hem mitt skal/skydd till telen som ja beställde för 3 veckor sen, jävligt segt så ja lär inte handla på iPhonebutiken nå mer iallafall.

Kommentarer
Postat av: Yrla & Noels Gudmor & Saras syster

gumman min då <3 jag e oxå alltid deppig när jag lämnar er.. då jag vet hur mkt ja kommer att sakna er igen.. men snart kommer vi att ses massa helger jätte tätt Midsommar sen helgen efter igen då Yrla fyller 2år å sen e jag hemma två helger ssen e de ju dopet.. så då blir de jätte tätta träffar å jag ÄLSKAR det.. mina underbara hjärtan <3

2011-05-29 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0