Mer död än levande

kan ja ju säga att ja är... fy fan vad de har vart en hård natt.
Noel har gallskrikit sen kl 17-04 konstant. jag HATAR KOLIK önskar inte ens de min värsta fiende.
så första kvällen med ungarna själv vart ju inte så lyckad.
Men min fina Prinsessa va så duktig. självklart kunde hon ju inte sova men hon kom å la sej på soffan med mej å Noel å sa inte ett ljud. hon klappa på han så han skulle bli lugnare ♥ mitt fina hjärta.
Hon e för underbar :)
Nu sover Noel å de är skönt Martin hämtar Yrla på dagis å ja ska kolla efter lite recept på en spenat å laxpaj å se om ja hittar nått som lockar :)

Vad ska ni äta till lunch/middag idag?
å vad händer för skojigt idag för er?

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Usch vad jobbigt med kolik :/

Mysig blogg du har förresten! Hittade dig genom emmas blogg (alltforforaldrar.se/emmashjartan).

2011-05-03 @ 12:02:10
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0