Torsdag

torsdag torsdag torsdag. Nice med torsdag för då är de snart fredag å Sandra kommer :)
behöver ja säga att ja LÄNGTAR?!
Vi har vart ute å farit idag med, bytte brallorna till Nolle ja köpte igår då de va fel storlek upptäkte ja då ja kom hem. Handlat på vuxenaffären till bålen å de samt handlat blöjor, våtserveter och pålägg.
Nu har ja mat på spisen.
Blir ett eget hitte på recept som ja kom på inatt då ja inte kunde sova.
en slags kassler gryta... vi får hoppas de smakar bra :)
Aja de märks å smakar de bra åker recepter ut här :P

Kommentarer
Postat av: sof

vilken fin blogg du har! :)

2011-05-19 @ 17:23:10
URL: http://dendarbruden.bloggplatsen.se/
Postat av: Yrla & Noels Gudmor <3

åhh ja jag längtar så efter er gumman.. en natt nu här hemma.. sen nästa gång jag går & lägger mej så är jag inte hemma utan hos er mina bästa hjärtan.. vad skulle jag göra utan er hur skulle mitt liv se ut utan er.. ni har gett mej så mkt ni har gett mej dte bästa livet jag nånsin kunnat få, att få bli Gudmor åt era barn.. du e min bästa vän min syster min tvillingsjäl å jag älskar dej så.. kommer göra allt för er. jag e så lyckligt lottad som har er <3 kunna få dela bådde glädje & sorg med er .. puss mitt hjärta för alltid <3

2011-05-19 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0