Första advent

Vart ju inte så mycket bloggat igår, hade fullt upp. Men vi började iallafall morgonen med mysfrukost och självklart tände vi första ljuset.
Sen åkte Martin och ungarna till svärmor och svärfar. Jag drog iväg och tränade och handlade till lussebaket.
Sen bakade vi (läs jag) 122 st lussebullar :P

Sen skulle vi laga mys söndags mat i form av wock, min spesalitet. Men de vart inte så. det slutade med att det vart korv med bröd! Men de är oxå gott! och Yrla åt ju för en gångs skull :P

Sen kollade vi lite på pippi med Yrla och det gillades, hon satt som klistrad framför tvn.

Sen hade vi mys framför tvn sen spelade jag och Martin lite par turnering men vi åkte ut direkt vilket sög.

Sen vart de möte på kvällen å sen bums isäng!

Här har ni lite kort sen igår.



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Nova & Bebis i magen ♥

inte liiite lussebullar du gjort :) mums

2011-11-28 @ 21:16:43
URL: http://maammamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0