Gud ge mej styrka

Allt som kan strula har idag strulat, ja orkar inte! Är skit tjock i halsen, ont i öronen, huvudvärk, bihålorna är förjävliga och sen till råga på ALLT 2 otroligt missnöjda barn som oxå har en grym förkylning.
Mina nerver sitter utanpå, min stubin är väldigt kort just nu och till råga på allt så strulade spotify så ja fick svära en hel del å bita mej i fingrarna sås ja inte kasta in datorn i väggen innan ja fick igång de.
Nu går Lasse Winnerbäck för fullt så ja kan slippa höra det underbara gnället som aldrig tar slut!

Febern börjar knacka på min dörr igen, blä jag vill bli frisk och kunna träna!

Men vi har gjort lite nytta idag iallafall.
Eftersom våran renovering helt och hållet har stannat av å antagligen inte kommer komma igång förens nästa sommar igen så har vi idag hängt upp tavlor på mina underbara barn och lite andra vägg dekorationer för att dölja den fula tapeten. Ska visa kort sen. Men nu ska ja lägga mej ner och gråta en skvätt och önska att nån visste vad de är man går igenom nu! Nån som man kunde prata med om allt de här, men tyvärr så är inte fallet!

Å till er som tjatar om att ja ska presentera vinnaren, jag gör de när jag har tid och ork!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men stackars dig!!!1

Låt dom tjata.. ta det när du har tid!!

Kramen

2011-11-14 @ 17:03:08
URL: http://fnulan.se
Postat av: Cissi

Ingen har dött av att få tjata/vänta lite.. Höj musiken och ta hand om dig.. ;)

2011-11-14 @ 18:49:12
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Krya på dig vännen.

Låter som en skitdag :(

Kram fina

2011-11-14 @ 19:35:14
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0