God morgon Söndag

Idag är bara jag och Noel hemma, Yrla kommer senare ikväll och Martin jobbar till sent.
Jag har haft fullt upp nu på morgonen, redan hunnit byta två B blöjor på Noel som har väldigt ont i munnen. Hans övre framtänder är på väg.

Så vad ska göras idag? Jo jag sy mössor i de populära moln tyget, ja har köpt grönt. Sen ska ungarna få en varsin röd och blå med, så finns de i höst. Noel e dö trött men vägrar sova.
Hade hoppats på fint väder så vi kunde gå ut i skogen å fotografera men tydligen inte.

Sen va ska man göra sen? bädda rent i våran säng tror ja, och vika ren tvätt och tvätt några maskiner tvätt.
Kanske sätta mej å pilla lite i mitt bebiskonto så ja blir klar med boken snart.

Ja de va väl de som ska göras. Ska ta en övertrött gnäll nolle nu! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0