Jag är en väldigt stolt Sambo!

Ja de är ja verkligen. Martin Mannen i mitt liv har ju som ni alla säkert sätt på korten på han, vart överviktig hela sitt liv, Han föddes som en klump å har alltid vart stor.
MEN nu jädrar har karln satt igång ska ni veta! Han äter ju LCHF nu med mej å han försvinner sakta men säkert, nja inte försvinner men han minskar i omfång och i kilon :)
Han har tappat 9 kilo på ca 2 månader :) Jag är grymt stolt! Han kan nu ha byxor som han inte fått igen förut, å då sitter dom till å med slappt. Sen beställde ja nya boxershorts till han å när han fick hem dom så är dom till å med lite stora i midjan!
Han gör ett bra jobb å de tycker ja borde uppmärksammas här hos mej!
Jag är så stolt över dej min stora älskling! Hejja dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0