Jag trodde jag skulle dö

efter mitt träningspass, ja har gått 40 kilo när ja vart med Yrla, fyld med vatten va normalviktig innan å inte blivit av med dom kilona, å aldrig i mitt liv tränat så va en prestation för mej att ställa mej där på crosstrainern idag å trampa tills ja vart yr. Ja fixade 15 min non stopp pendlade mellan 4an ocg 7an i motstånd. Sjukt dålig kondis!
Men så skönt nu efteråt, ska köra på crosstrainern 2 ggr i veckan i 3 veckor för att sen gå över till styrka i tyngdlyftnings delen. Så på Måndag ska ja dit igen, super skönt!
Stolt över mej själv!

Så de firar ja med en bit choklad och nypoppade popcorn som e poppade i min nya popcorn maskin ja fick av Martin igår eftersom inte våran micro fixar att poppa. Till de även ett gott glas rött vin.

Nu ligger barnen för natten så ja ska krypa tättintill min man, så ja kommer lägga upp alla kort som e tagna idag imorgon, vi hörs lovers pyss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej,

Tänkte tipsa om min tävling där man kan vinna skönhetsprover. Det vore jättekul om du ville vara med!



Länk till tävlingen:

http://getfitordietryin.blogg.se/2011/october/vinn-skonhetsprover.html

2011-10-09 @ 01:30:27
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Kan tänka mej att det var tungt! Jag skulle nog tuppa av om jag trampade 15 minuter haha.. Bra jobbat och kämpa på!

2011-10-09 @ 11:37:40
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0