Läkaren idag

Idag ska mamma Sara till läkaren för att få en bedömning och remiss skickad för min bröst operation! UNDERBART! Som jag har längtat. Hoppas på att få göra operationen i början på nästa år, men beror ju på hur lång kö de är.
Men hoppas gör ja innerligt!

Just nu har ja fått i mej en KALL kopp kaffe som vanligt, Hunnit med att duscha på 2 min, plockat undan å fått igång diskmaskinen, utnyttjade Yrla lite så hon fick plocka i smutstvätten i tvättkorgen. Tur hon tycker om att hjälpa till. Noel som hela 8,5 min förmiddagsvila! Så han e ju lika grinig nu som när han gick å la sej. Underbart eller inte.

Men skönt att Anitha (Martins farmor) kommer och tar ungarna då ja ska till läkaren. Då ska ja passa på att springa förbi Gymet å boka en tid oxå så ja kan komma igång! För nu e ja så pepp å vill bli av med min onda rygg, å bli snygg å smal ;)

De är väl mina planer för ikväll! Vad ska ni göra?

Sen får ni Jätte gärna mej filmtips!
Allt förutom skräck

Kommentarer
Postat av: ewa

Jag vill oxå bli smal men har ingen självdisiplin..så du är så duktig som kämpar på:))



Ikväll ska vi hämta vårat fosterbarn,han ska vara här i helgen..sen ska vi åka och handla för jag är sugen på tacos:))) ha en trevlig helg kram.

2011-10-07 @ 12:08:27
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Ronja

Malin å Albin å deras kompis kommer, så d ska mysas i två hundra här iaf :)

2011-10-07 @ 13:43:47
URL: http://mysweetbabyneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0