Världens sämsta humör

Ja är inte på mitt direkt bästa humör, eftersom jag satt på akuten i 10 timmar igår så ser de ut som en svinstia här hemma. ja har nu på morgen tagit barnen å plockat i diskmaskinen, Martin sitter med dom nu så Yrla äter frukost.
Det fanns ingen frukost till mej, så jag får va utan, Ett ständigt gnäll är de här hemma å ja e så trött!

Jag ska till Birgitta sen med Noel å prata av mej, hade velat ha med mej Martin men han skulle va hemma och sova....

Jag ska lämna Y på dagis sen ska ja till Gymmet skiter i hur ont ja har, jag måste få ur mej min frustation innan ja gör nån olycklig!

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Emma

Idag har jag varit hos min bästa kompis sen 12 år tillbaka och fikat och hennes dotter på snart 7 månader ...

2011-10-11 @ 21:59:17
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0