1 september

Så idag är de alltså 1 sep, sommaren är offisielt slut och hösten är här.
Känns skit skumt, Sommaren har gått så fort! Vad har jag gjort under sommaren? Vart har den tagit vägen?
Jag har inte hunnit med nått av de ja ville göra med mina barn :(
Men de är ju så de blir, ibörjan av sommaren tänker man, sommaren är lång de här hinner vi sen, men nu är den slut å inget blev gjort :(

Men ja tror att september kommer bli en bra månad, om jag har turen på min sida.
Jag fyller år om 5 dagar, så i helgen kommer de folk.
Sen kommer d eju hända lite tråkiga saker men nödvändigt ont.
Sen ska ja kolla upp hur mycket de kostar att träna här där vi bor för ja känner mej så jäkla pepp nu!
Ja vill bli snygga och smal ;)

Så här såg de ut utanför vårat fönster imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0