En bra start på dagen

Klockan 7.15 gick jag och Noel upp för att starta dagen. Vi gjorde 2 olika frukt puré, aprikos och sen katrinplommon, så nu finns de för en månad framåt, vilket är väldigt skönt. Så har fryst in en hel del burkar nu. Snabbt, smidigt, enkelt och billigt å inte att för glömma även nyttigt :)
Det kallar ja en bra start på dagen!
Har även hunnit städa i köket så nu är de fint igen :)
Vi väckte Yrla efter att Pureérna va klara å käkade mys frukost med ett tänt ljus :)
Vi har haft enbra morgon.

En månads ranson klar!

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan!

vad underbart att göra egna puréer och så, det ska jag också göra när jag får en liten =). Nu är det ju ett tag kvar, men det är ju jättebra att göra eget, då vet man vad det är i och mycket mer ekologiskt och framförallt billigare bör det ju bli =). Bra inspiration, då vet jag hur jag ska göra, hihi.



Och tack så mycket för vinsten, jag är överlycklig!



Kram

2011-09-23 @ 19:00:51
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0