Föreläsningen

Tre timmar om Utanförskap, Galenskap och Kunskap - en föreläsning om ADHD och Aspergers syndrom

Om du vill veta hur galet, ledsamt, kreativt och hoppfullt ett liv med ADHD och Asperger kan vara, lyssna då på författarna Åsa Gravander och Stefan Widerlöv som under en hel kväll delar med sig av sina erfarenheter. Det här är en kväll för alla och vi kan lova er en annorlunda upplevelse med både humor och värme, gråt och skratt.

Under fjorton år har Åsa och Stefan, rest runt i Sverige och föreläst för tusentals personer, överallt har mottagandet varit fantastiskt!

Gå in på deras hemsida för att läsa mer om dom Ozakatt

Dom e fantastiska, ja har varit på deras föreläsningar många ggr. Åsa är som en extra mamma för mej, har ju som sagt bott där.
Är de nån av mina läsare som har lr har anhöriga som har neuropsykiatriska funktionshinder? Då ska ni verkligen lyssna på deras föreläsning! De stärker mej varje gång, ja får en annan sorts förståelse som ja inte fått nån annan stans.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Svar: Var in och kikade på deras sida du länkar till men dom är inte i en stad nära mig, vad jag kunde se :( Jag bor i Stockholm och det var ingen föreläsning där... Kram

2011-09-20 @ 22:40:06
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Extramman - Åsa. :)

Goaste rara - TACK för att ni kom! Fina bilder blev det också. Kram hjärtat

2011-09-21 @ 00:32:23
Postat av: Pappan Anders

De verkar intressant. En föreläsning i min smak :-)

Ha De!

2011-09-21 @ 23:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0