Fredag

Underbart med Fredag, en heldag med mina underbara ungar, och sen är de helg å hela familjen e samlad!
Yrla sover fortfarande men jag å Nollbert har vart vakna ett tag. Han har kryptränat å vart nakenfis, ja har fortfarande inte kommit ut till köket för att hämta mitt kaffe! Nolle e nämligen som en blodigel på mej, eller som en finnig tonåring som bara vill hångla med tjejerna. Ja får inte lägga ifrån han. Ja vill inte ha han i knät då ja ska dricka kaffe, hans armar och ben flaxar så dant så de är bäddat för en kattastrof.
Men kaffe bör jag ha annars är ja inte männiksa. Ja vill inte gå som i dvala hela långa dagen så snart får nog Nolle allt nöja sej med att va själv en stund!
Ja nu får han de för ja vill ha mitt kaffe NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0