Måndag å grått å trist

Kollar ut genom fönstret å kan ju inte direkt säga att ja flög upp för de fina vädret :S
Skit tråkigt väder ute.
Yrla sover å Noel ligger bredvid å snackar för fulla muggar. Han spydde just ner mej, inget ovanligt när de gäller spykalven Noel.
Han känns varm idag så ska ta tempan på han sen. Men han e go å glad som vanligt :)
Hitta han i morse med fötterna på huvudkudden haha. Han e ju för go!
Min lilla Pippi.

Idag kommer min mor hit å ska fira mej då hon inte orkade igår, Fast de är ju inte förens på Tisdag jag fyller.
Tänk ja blir 28 år :O Vart har dom åren tagit vägen?
Helt sjukt.

Nu ska ja nog dra på lite kaffe så ska Noel få kryp träna lite mer. Han stod på alla 4 i sängen när ja kom ut i morse :) De går undan nu för min stora lilla prins

Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst är det härligt med spy-barn.. ;) fast hellre det än många maginfluenser.. ;)



När Emma var liten kräktes hon jämt.. då har vi några bekanta som fick barn nån vecka efter oss som påpekade att "jag är så tacksam att C inte är en kräkbebis" Första året hade de 5 maginfluenser.. ;) Få igen för sur mjölk eller hur är det?! ;)

2011-09-05 @ 12:09:38
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0