Mellis

Noel har just ätit Mellis bestående av grekisk yougurt å katrinplommonpuré (min hemmagjorda) som ja blandade ihop, de va en höjdare tyckte han å mumsa i sej alltihop.
Han äter väldigt bra våran kille. Han åt en liten burk mat vid 15.30 oxå, min hemmagjorda köttfärssås och coscos gryta.

Martin och Yrla badar och ja å nolle kollar på filmen om dalmartinerna på 4an.

Imorgon ska Noel sova borta för första ggn, känns konstigt, min lilla bebis lixom, men bra att han vänjer sej, för kommer ju komma tillfällen då han behöver sova sova borta sen, som när ja ska operera mina bröst å de.
å på Fredag blir min lilla stora kille 6 månader, tiden går allt för fort :´)

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Vilken lyxmåltid för Noel :)

2011-09-27 @ 20:26:17
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0