det här med tysta å lugna 3 åringar..... de existerar inte

Jag har alltid föreställt mej att när 3 åringar har magsjuka så ska dom ligga utslagna i soffan efter dom spytt som en kalv å va vara tysta å ynkliga å vilja att man smeker dom över håret.... Yrla håller inte med, hon har tjatat mer än 10 hål i huvudet på mej idag, hon har onte vart tyst 1 minut å tjatat å tjatat å mamma, mamma ,mamma, mamma, mamma, jag lovar jag kommer inte glömma i första taget att jag är mamma. Älskar den ungen så de gör ont i mej MEN tänk om man kunde få ha de tyst 5 min som typ när man va på toa utan att nån står bredvid å skriker MAmma, mamma , mamma i örat på en. Jag älskar henne nått sjukt mycket som sagt men ibland önskar jag att jag va döv, å idag är en sån dag

Kommentarer
Postat av: Dana

http://www.facebook.com/tabycentrum?sk=app_379985415346591&app_data=open68



Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Dana Misaghi. Jag vill verkligen vinna ett presentkort och det

är inga som röstar på mig men vill få fler röster! Genom din hjälp!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden som det står

något med applikation sen godkänner du! Det skulle betyda mycket om du inte hittar trycker du på ''2000'' sedan ser du en liten tjej med svart hår och ett grönt linne med mönster♥

2012-04-06 @ 22:45:24
URL: http://danamisaghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0