Dagens middag

Vart en super god LCHF paj♥

För pajbotten behöver du:
1 dl havrekli
2 dl soja mjöl
100 g smör
Blanda allt å knåda ihop till en deg, tryck ut den i en pajporf och för grädda i 10 min på 200 g
Häll sen i de du vill ha i pajen. Jag hade i broccolibuketter, bacon och rödlök.
Ha sen på äggstanning.
Min stanning gjorde jag på:
3 ägg
1dl röd mjöl
2 dl grädde
2 dl ost
salt och peppar.
blandade allt å hälde på pajen.
sen in i ugnen yttligare 20-25 min på 200 grader i mitten av ugnen.

Den va väldigt god, båda barnen åt bra av den å hela pajen gick åt :) Provar ni den så säg gärna vad ni tyckte :)

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Åh va gott de låter / ser ut :)

2012-02-21 @ 20:28:42
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Fröken M

Det såg riktigt gott ut ! jGa är lite sugen på att köra ett "lchf race" igen - speciellt efter gårdagens semla ?!

2012-02-22 @ 09:39:58
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0