Jag har ju glömt att berätta

Barn är bra roliga ibland. Yrla ville bygga snögubbe så de gjorde vi. Hon ville ha en Pippi snögubbe så vi satte kvistar som flätor som Pippi har. Nää säger Yrla jag vill ha en Pappa Pippi. Vad e en pappa Pippi frågar jag? Ååååå får ja som svar. Hon går å hämtar en kvist till å säger pappa Pippi har popp å så sätter hon dit poppen! Ja ni förstår nog va popp e.


Tänk vad barn snappar upp. Hon har ju frågat mej några ggr varför Noel inte har puppa som hon. Jag säger att pojkar har snopp å flickor har puppor. Pojkar som pappa och Noel. Så de är väl de hon har snappat upp :)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Hahahahaha ^^ Maja vet inte ens vad nåt av det är! :P Har inte berättat heller !

2012-02-14 @ 22:31:32
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Haha, sötnosan :)

2012-02-15 @ 08:12:14
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0