Mellon

Iag e de ju melodifestivalen å självklart de ska kollas på de, det ska hissas å dissas.
Ska bli riktigt intresant att se Sean banan och Torsten flink, inte direkt dom man tror ska ställa upp i melodifestivalen. Det är lite som att se Plura springa 100 meter häck. Ja ni förstår.

Vi ska ha mys kväll med ungarna som vi strax ska åka å hämta. Vi ska äta räkröra och advokado. Ostbricka och fruktbricka, dricka bubbelvatten å dansa till Mellon.

Ska ni kolla på den? Vilka tror ni går vidare? Vilka håller ni på? eller vilka hatar ni?


Här är kvällens deltagare:
Deltävling 1 i Växjö den 4 februari
1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"
2. Abalone Dots – "På väg"
3. The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..."
4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance"
5. Dead by April – "Mystery"
6. Marie Serneholt – "Salt And Pepper"
7. Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"
8. Loreen – "Euphoria"



Bild och info tagen från svt1

Kommentarer
Postat av: Sandra P

Känns inte som om det finns några bra artister i denna omgång, ska bli intressant och se vad Marie Serneholt har att framföra. Har inte lyssnat på någon av bidragen. Jag ogillar Sean Banan och The Moniker. Men jag kommer skriva om kvällen i bloggen =)

2012-02-04 @ 19:14:57
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0