Tjockis

Jag känner mej som världens fetaste människa då jag ställer mej på vågen å ser +2 kg :(
Men vad hade man rräknat med?! en Helg full med kolhydrater, både kalas och mys med Martin.
Men men bara att ta nya tag nu.
Jag ska fixa detta nu!

För övrigt e de bara jag och Noel vakna. Y sover fortfarande. Nolle har fått sin morgongröt. Jag dricker kaffe med grädde. Ska fixa min frukost drink sen.

Hoppas på fint väder idag så vi kan va ute :) Vill fota å ha en ute dag med mina fina ungar. Kanske göra varm choklad ta med frukt ut å äta mellis utomhus :)
Ja de återstår att se!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Klart du fixar det - det mesta är säkert vatten, och lägger du bara i en växel och går tillbaka i dina "gamla vanor" kommer de där kilona snart att vara väck !

Kram

2012-02-20 @ 09:21:20
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Sara frank

Vi ska också försöka och gå ut en stund sen, trotsar sjukdomar för både lillan och jag behöver lite frisk luft och sol! Ha en underbar dag! Kram

2012-02-20 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0