En måndag morgon med arg mamma

Ja precis som rubriken låter så har jag varit skogstokig, Idioterna på vc hade tekniska problem så dom hade stängt av alla telefoner, jag ringde å ringde å ringde men inte fan kom man fram.
Efter 1 timme fick ja äntligen en inspelad röst i örat å dom ska ringa upp..... om 2,5 timme SUCK

Aja bättre än inget, lilleman har även idag hög feber å jag lovar jag kommer vända uppåner på hela väntrummet om dom säger att de inte är nått fel på min pojk! Har redan laddat med PMS humör så dom inte kör över mej.
Ska även be dom ta nytt halsprov på Yrla då hon inte e helt kry!
Ja så de är så våran morgon sätt ut!

Nu 3dje koppen kaffe å hoppas på att de går vägen! Sen blir de att rensa igen! å rensa å rensa :P nu ska skiten ut!
Imorgon ska jag nog börja spackla köket!

Kommentarer
Postat av: Sara frank

Det är ju inte mer än rätt att dom gör en ordentlig koll med tanke på att ni har varit sjuka sålänge nu! Lycka till! Kramar

2012-03-19 @ 10:55:58
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hoppas ni fick något svar idag :)

2012-03-19 @ 20:09:35
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Cissi

Hoppas dagen blev bättre och attni fått nån klarhet hos doktorn!

2012-03-19 @ 20:32:06
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0