Godmorgon

Redan onsdag, det går fort i veckorna tycker jag.
Noel e fortfarande hängig, 9 b blöjor allt som allt igår :S
Antar tänder + dålig i magen.
Morgonen har varit kanon bra, INGET bråk ELLER trots.
Min prinsessa e tillbaka ♥ ( ta i trä )

Barnen kollar SVTB nu medans jag bloggar lite.
Har precis använt blekningspennan så får vänta 30 min med kaffet. Men blir lagom att dricka efter jag lämnat Y på dagis å Noel sover förmiddags vila.

Hoppas han sover några timmar nu när han e så hängig min lilla kille.
Han åt ingen gröt i morse, han ville inte ha smörgåsrån heller en halv flaska majsvälling fick ja i honom :(
Min annars så matglada kille :(
Usch gör ju så ont i än då ens älsklingar e sjuka :( Önskar jag kunde få han frisk bara så där.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: ååh, tack fina du <3

2012-03-07 @ 09:11:49
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0