Kåvepenin IGEN

fast denna ggn va de Noels tur, kraftig öroninflamation på höger öra å en början på vänster....
Vi kom till doktorn, vi fick vänta i 1 timme å 45 min på att få komma in till doktern, han hade då inte fått papprena om sänkat vi gjort... jag fick själv säga åt han att titta i halsen å öronen vilket han tänkte strunta i först.
Tror ni jag vart förbannad?!
När vi då äntligen fått en diagnos så gick vi till apoteket för att hämta medicin... tror ni jag fick ut nån medicin?
NEJ för idioten hade skrivit ut kåvepenin i tablett form. Jo säkert lätt för en 1 åring att svälja....
Apoteket ringde å försökte få tag på läkaren så vi skulel få rätt recept. men inget svar, så vi fick gå hem utan medicin.
Apoteket ringde kl 17.45 för att säga att dom då fått in rätt recept!!
Asså jag blir så förbannad!!!
Jävla piss sjukvård!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hjälp vilken oturni har med läkare och vården! Hoppas det hjälper nu!

2012-03-19 @ 21:57:12
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men fy va tråkigt :/

2012-03-19 @ 22:06:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0