raaap

Mätt som en gnu efter en lyx måltid! Självklart var jag kocken! vem annars lixom?
Baconlindad kycklingfilé kall vitlökssås och fullkornsris / vanligt ris till ungarna.
Nu kommer ja rapa så där gött!

Vi ska ge oss ut promenad snart med så ja kanske kan gå ner 1gram hahaha, ja snart kanske ja kan få på mej mina byxor utan att ta hjälp av en lyftkran ^^ ;)
Nä då så illa är de inte.... ännu....

Har bakat goda kakor idag med, dom uppskattades av gästerna jag hade idag. Blir fint till Nollberts kalas. Ska lägga ut receptet sen.

Senare ikväll ska jag skriva lite om Bigbrother, om va ja tycker om dessa sjuka individer, men perosnligen tycker jag de suger nu när Hanna W inte e med längre!

Aja men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0