Söndag

En hel helg med fint väder har försvunnit. Vi har varit inne även denna helg, hur kul är de då?
JÄVLA MAGSJUKA!!! ( ursäkta språket)
Förkylning kan jag ta för de gör inget om man e ute lite då. Men magsjuka, ska ja lixom binda fast en hink runt nacken å ha den som en spykopp i sandlådan då vi ska leka?
Skulle va snyggt.
Kanske skulle ja ta patent på dne ideén?!
Noel mår väl lite bättre, han e go å glad fast de nu kommer ur andra änden. Han simma i skit i morse.

Nä jag e inte på nå bra humör idag,jag har fått tillbaka mina fina kramer i magen som jag gjorde biopsi på tarmarna för. Men dom proverna visade ju inget så dom avskrev mitt ärende!? men om de inte är nptt fel på mej, borde ja väl inte ha kramper å ha så förbannat ont i mellanåt?!

Aja skit samma! Vilket tråk inlägg de här blev. Jag beklagar de, men livet e ju inte en dans på rosor, å de är jag ju rätt öppen med i min blogg.

Men vi ska försöka att ge oss ut i skogen sen, för att plocka lite påskris som vi kan ha till Yrlas fjädrar.
Gud va hon längtar! Hon vill ju så gärna fixa med sina fjädrar. Ska visa kort sen på riset när de är klart om vi kommer ut idag!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Tack :) Är inte så svårt att sy, bara man hittar bra mönster så går det ganska lätt. Man får öva helt enkelt :) Amanda föddes i v.32, vi fick stanna 1 månad på sjukhuset.

2012-03-04 @ 11:54:32
URL: http://mandisochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0