Underbara vår

Nu e de verkligen vår ute, Solen lyser å de ser så skönt ut ute. Jag ska ta å klä på oss strax å gå ut på en promenad. Vi ska gå till sjukhusets apotek å hämta min medicin. Hoppas på att Noel somnar i vagnen med så kan ja sitta ute en stund å läsa i fina vädret.
Undrar när min snörpa kommer hem med. Ja men de kommer nog bli en kanon dag. Jag hade tänkt städa å rensa men va fanken man får passa å va ute när de är fint väder! Så får ta å rensa å städa en annan dag :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Här har det blivit skola och plugg.. men hann med en glass i solen också!

2012-03-12 @ 18:50:10
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0