Ute dag

Idag har vi vart ute hela dagen med undantag för kisspaus och lunch ätning samt sovstund en timme runt kl 13.
Vi började morgon promenad upp till sjukhuset så jag kunde hämta min medicin å så gick vi en extra runda. Sen vart de lunch - korv med bröd och kaffe.
Barnen sov en timme sen ut igen. Vi va i den lite större lekparken först, sen gick vi å köpte glass som vi åt i vårsolen sen vart de lek i lilla lekparken i "centrum"
Vi har haft en kanondag må jag säga. Nu e vi alla 4 jätte trötta så skönt å komma in å varva ner lite innan jag ska börja med middagen.

Måste även säga att ja e så sjukt stolt över min prinsessa som e blöjfri hela dagarna nu - även om vi är utomhus.
Hon sover även middag utan blöja. Hoppas de är blöjfritt på natten med snart. Har varit ett tag som gått helt utan blöja på dagarna nu å när hon sover middag. Är jätte stolt över henne! Världens bästa Yrla! Mammas skatt!

Lite bilder sen idag

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

Hej! Nu är vinnaren av tävlingen sponsrad av Mykidoo dragen, kika in och se om det var du :)



Om du inte vann så prova gärna lyckan i min andra tävlingar som du hittar här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-03-23 @ 18:01:48
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Härliga bilder <3 Såg helmysigt ut i det fina vårvädret :)

2012-03-23 @ 18:39:16
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0