Vart e solen?

Jag som hade planerat värsta mys dagen på balkongen idag med kaffekoppen å Noel som kunde få leka där men ingen sol så långt ögat kan nå?
Dumt tycker jag!
Idag vart de en sån där mega tidigt morgon... Noel slog upp sina bruna kl innan kl 6 tror ja de va å höll en konsert bestående av panikskrik. vet inte om han drömde mardrömmar. Han fick välling av Martin men ville inte somna om utan han tyckte jag skulle gå upp. Så vart frukost redan kl 6.30 för mej å Yrla.

Nu ska ja gosa å pussa å mysa med min lillprins i soffan då han e på mega gosimos humör, sen blir de lunch för honom å promenad för han å mej innan vi ska hämta snörpa på dagis.

Vilken tid brukar ni gå upp på morgonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0