Värsta bästa julklappstipset!

Ni som har barn eller syskonbarn eller kusinbarn eller bara barn runt er soms ka ha julklappar så har jag värsta bästa tipset! Jag syr sångkuber!
Det är som en tärning man slår så sjunger man den låten som tärningen visar :)
Dom kostar 120 kr + 24 i frakt och man får då välja vilka 6 sånger/visor man vill ha av dom sångtygerna jag har.
Dom sångerna/visorna som de finns att välja på är:

Lilla nyck
elpiga
Ekorren satt i granen
Små grodorna
I ett hus i skogen slut
Björnen sover
5 små apor
Blinka lilla stjärna
bäbä vita lamm
Lilla snigel
ohlsson bonnagård
Jag är en astronaut
Nyss så träffade jag en krokodil
 
Här är ett exempel på en sångkub. sångerna ni ser på bilden är:
Nyss så träffade jag en krokodil
i ett hus i skogen slut
5 små apor
bäbä vita lamm
lilla snigel
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag köper gärna en sång kub:-) Mvh Emma

Svar: Hej Maila mej på [email protected]
sara Lindholm

2013-11-22 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0