som en ren jävla påse skit

Noel har skrikigt å gnällt hela dagen, asså non stop. Man blir helt störd, ja är väldigt ljudkänslig nu när jag byter medicin så de verkligen skär i hela skallen.
Yrla har vägrat lyssna sen hon kom hem med sin pärla i näsan.
Jag hade massor som skulle göras idag, skära ut beställningar, baka till den stora 2 års dagen, laga mat, städa, tvätta, you name it.
 
Känner lixom hur paniken å stressen kryper på en, å ja e inte känd för att be om hjälp å ännu sämre är ja på att ta de lugnt fast kroppen skriker efter de.
Nej jag är som jag är så ja självklart kan ja inte bara ta de lugnt.
 
Satte skrik oc gap barn vid bordet och lät dom rita, tog 3 minuter så va dom osams å skrek ännu mer, så Med Noel på höften så baka ja lätta havrekakor och kladdkake muffins ( dubbel sats ) sen middag pasta med ost och skinsås. Roa Yrla samtidigt å svara på mail, plocka pennor och försöka få tyst på Noel.
 
Nu har vi ätit eller jag och Yrla har de Noel kasta bara ut maten och ja kände mej så jävla misslyckad.
Nu har jag gjort mer än jag igentligen fixar och inte känns de bra för de? Nej jag känner mej som en stor jävla påse skit!
Gråtfärdig å helt slut i huvudet.
Jag pallar intemer å ja har så mycket som ska göras som sagt, å så ska vi på kalas hela helgen. När martin kommer hem så ger jag upp som människa å chekar in i sängen, pallar inte mer nu! Huvudet sprängs på mej snart!

Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Stor kram vännen!!

Önskar verkligen jag bodde närmare, hade kunnat hjälpa lite..
Om inte annat så prata strunt och få dina tankar bort från allt tråk

2013-02-12 @ 20:03:25
URL: http://finlandssvenska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0