bara till mej mej mej mej

Ja e ju rätt dålig på att sy till mej själv, vilket är lite tråkigt för om ja bara hittar rätt tyg och vågar så kan jag ju få den garderoben jag verkligen vill :)
Här kommer de två tröjor jag gjort till mej själv. Den svarta och turkosa gjorde jag igår och är ett mönster från senaste Ottobre dam. Den andra är en oversize tröja som orginalmönstret är från Ottobre dam alltså samma mönster som den svarta och turkosa tröjan bara att jag ritat om det totalt i stort sätt. Den grå är i ett stickat tyg från jofotex!
I vilket fall älskar jag båda tröjorna :)
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Den grå är klart snyggast enligt min smak men jag tycker du är väldigt bra på att sy snyggt oavsett.

Svar: tack :)
sara Lindholm

2013-03-01 @ 17:15:34
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0