Som ett mörker av nått slag

En orolig känsla finns inom mej idag, jag kan inte säga vad eller varför.
kan inte beskriva hur den känns riktigt heller. det är nån slags gråt som inte vill komma ut, ett litet lätt tryck över bröstet en tung känsla i huvudet.
Har försökt att sy bort den idag men de går inte.
varför gång jag stannar upp å andas så kommer den känslan, den där ångest känslan?
Varför?
Vad är de som vill komma ut?
Vad är de som mitt undermedvetna vill säga mej?
ja de vet jag inte, men önskar att jag visste. Önskar att jag kunde ta bort den, blåsa iväg den, eller bara plocka ut den och krama den så den inte skulle känna sej oälskad? Kanske de är de att herr/fru ångest är å vill få massa sjuka tankar å känslor innom mej för den känner sej ensam? Ja vad vet jag, jag vet bara att just idag vill jag helst slippa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0