En dag med tårar och saknad

det började igår kväll, jag började bli depp å somnade söndergråten. Idag är lika så, ledsen men försöker hålla tårarna tillbaka.
Idag skrev vi på fullmakten för lägenheten så nu ska den säljas.
Det gör ont, nått så förbannat ont, det blir så verkligt att det inte är jag och Martin längre.
Just idag saknar jag honom så förbannat mycket så de känns som hela bröstet kan värka sönder och hela hjärtat krossas i 1000 bitar varje gång jag tar ett andetag.
Längtan efter honom och oss gjorde sej så jävla påmind då jag öppnade en kartong å där i låg det första fotot som någonsin e taget på oss tillsammans. Då hade vi varit tillsammans i kanske 3 veckor och jag va så jävla nykär så det sprätte i hela kroppen.
Längtan efter att få krypa nära å känna hans bröst mot min kind. Att få pilla med fingrarna på hans hår på bröstet och känna hans lukt gör att jag gråter floder och hatar allt som har med kärlek att göra.
Fy fan för att älska när man inte är älskad tillbaka.
Jag undrar hur lång tid de ska ta tills tårarna är slut och man kan gå en hel dag utan att bli ledsen när man ser på saker som påminner om oss. Jag vill kunna se på de med glädje å minnas att vi tyckte om varandra en gång i tiden men att vi nu har gått vidare.
Men de går fan inte.
Usch vad jag hatar mina känslor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det tar lång tid och varje dag är den andra olik.
En dag kan man må skitbra och känna sig som världens
Megan Fox. Andra dagar kan man bara äta bullar till middag och gråta hela dagen.

Med mitt ex kändes första tiden bara som ett vakuum, jag var som en robot.
Till skillnad från dig då så älskade vi inte varandra längre, det var dock andra orsaker till att det tog slut just då.
Jag förlorade även jobbet samma dag, vilken toppendag det var :p

Men till saken, det blir bättre. Låter konstigt men en dag så kommer du helt enkelt känna att fan vad bra jag mår. Att man inte gråter varje dag och att man har blivit jävligt stark.
Man måste sörja, sorgen kommer senare för män.
Så gråt och skrik och släng saker för man måste.
Och jävlar vad stark du blir sen :)

Svar: Tack för dina ord <3
sara Lindholm

2014-01-23 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0