Snygg, sexig och singel?

Som deom flesta säkert har förstått så har jag och Martin gått isär. Han valde att göra slut några dagar innan jul.
Min jul vart skit som ni säkert förstår.
Men vi är sams och kan prata med varandra och försöker göra de så bra som möjligt för barnen.
 
Jag e iallafall inne i en förändringsfas, jag har kapat håret, jag tränar när jag orkar och jag försöker tänka på vad jag äter så jag går ner i vikt och bygger muskler. har än så länge tappat 3,7 kg men går upp å ner 1 kg nu då jag jobbat natt å kosten blir lidande.
 
Jag letar lya med så vi kan sälja den vi har. Jag kommer flytta från Norrköping vilket ja kommer göra med blandade känslor. På ett sätt skönt, på ett annat inte. men man måste göra det som e bäst för barnen.
 
Den här veckan är de min vecka med barnen och dom e sjuka så blir hemma hela veckan. Martin hoppa in i natten till tisdagen och tisdagsdag å tog dom så jag fick jobba då ja fick ett pass. Behöver alla tider jag kan få.
Annars händer inte mycket. jag ska försöka få i mej en Celsius å sen träna lite. försöka få bort julgranen å sen kanske få nått sytt. Saknar tiden vid symaskinen nått enormt.
 
Hur står de till mer alla?
 
Före ~
 
 
Efter ~

Kommentarer
Postat av: Evve

Hej gumman!
Du är super snygg! Du fixar detta. Mejla mig har något till dig kramar från mig

Svar: Jag mailar när jag vaknar :) kram och tack
sara Lindholm

2014-01-22 @ 23:09:12
URL: http://evvesblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0