Svar på tal

Sandra & Novalie om Tjockis Tjockis Tjockis:
Snällt att kalla sitt barn för tjockis :S

SVAR:
Helt seriöst Sandra börjar ja tröttna på att du alltid har nått att klaga på, om de nu är så hämskt att Martin sa ordet tjockis å Noel skrattade åt de så va fan kollar du på de för då? Han sa INTE Noel du är en tjockis.
Utan ORDET TJOCKIS. Å ja tycker defentivt INTE att du är rätt person att Yttra dej i den här frågan, då du själv har sagt både de ena å de andra "förr" i tiden.
Så om du bara ska klaga kan du lika gärna låta bli! För ja e inte ett dugg intreserad av vad du tycker!

Kommentarer
Postat av: Yrla & Noels Gudmor & Saras syster

Nu tror ja att Sara & Martin kallar sina barn preciis vad dem vill.. & tror inte direkt att dem menar att Noel e tjock seriöst .. å som jag tolkar filmen så gillar Noel väldigt MKT att bli kallad för Tjockis då han skarattar så han nästan tappar andan av att bli kallad tjockis han verkar ha hur kul som helst :D å varför e du i våra bloggar å snokar/läser å kommenterar då vi ej får läsa din blogg.. men men jag har ju lösen ord på min nu oxå så.. men dålig stil

hur som helst så ge dej å klaga på allt sara skriver i sin EGEN blogg om sina EGNA barn.. sara är världens bästa mamma <3

2011-07-19 @ 19:08:54
Postat av: Sandra & Novalie

Nu får ni väl ge er... "Jag klagar hela tiden"? SKITSNACK! Jag har skrivit flera kommentarer denna vecka och kan inte tycka att dem har vart så elaka? :) Jag snokar inte alls i Saras blogg, det är också skitsnack. Vill Sara inte att jag ska läsa hennes blogg så får hon väl också sätta lösenord på den? Om jag har lösenord på min blogg så är det väl mitt val och inte erat? Sen har jag aldrig klagat på Sara som mamma heller, har inget imot Sara på något sett :) Kram på er!

2011-07-19 @ 21:01:07
Postat av: Emma - Mamma till Wilmer

Herregud ska man inte få säga tjockis eller ?

Min lilla kille kallar jag för tjockis hela tiden :P

Det är ju bara gulligt :) Det är ju inte så att man menar " gud vad tjock och ful du äär"

Kram!

2011-07-20 @ 13:49:18
Postat av: emmalinnea

allt beror ju på HUR man säger ordet..Inte menar man ju att barnet är tjock,,herregud den där tjejen har kommenterat mycket konstigt och massor förut om hur elaka folk är mot henne.. SÅ nu får hon väl ge sig..men alla vet ju att hon har stora problem, är tillsammans med en som ville slå ihjäl henne, det är normalt va :D hon får ju skylla sig själv om han gör det igen

2011-07-20 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0