Svar på Tal

Från Charlotta
Jag körde ju på GI men började ju från början med fas 1,väldigt jobbigt tyckte jag,jobbigast va ju å veta vad man ska äta till frukost.Ägg ägg å ägg va väl typ det man åt. Men jag gick ju ner 3,1kg på 4 dagar. Å under fas 1 får man ju enbart äta 20 gram kolhydrater/dag! Å du skulle väl hoppa på fas 2. Då är det ju fortfarande väldigt minimalt med kolhydrater å som sagt bara 1 frukt/dag, å då helst inte typ banan å melon. Det är sååååå fruktansvärt svårt å veta vad man ska göra å vad man ska "följa"! Det är ju en hel djungel! Men jag tror fortfarande på att man ska kunna äta vad man vill fast med måtta,men då måsta man ju även röra på sig! Usch för dessa extra kilon man bär på alltså! Är MArtin villig att va med på det du ska göra med lr? Blir ju lite lättare då! =) Men lycka till med vad du än börjar med!

Svar: jo ja har ju kört LCHF förut de är ju som fas 1, å de med frukosten va inte så svårt för mej, ja tyckte de va svårare då man skulle äta ute. Ja brukade köra rätt mycket olika frukostar som tex: Måndag Ägg och bacon,
Tisdag smootie, Onsdag opsis med philadelphia ost å salami, Torsdag naturell yougurt med nötter å hallon,
Fredag Omellet osv
Sen ska man ju hitta tiden när man har barn å ställa sej å göra all den frukosten, så i slutet vart de bara smooties.

Martin vill verkligen köra på nått av de här, han sköter pulvret bättre än mej, så ja hoppas att vi kommer på hur vi ska göra.
Men kör du inte längre på GI? kör du på nått annat? får nog köpa kroom tabletter så mitt enorma sötsug försvinner

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Fast på fas 1 på GI så ska du ju helst hålla dig borta från mejeriprodukter som typ youghurt å mjölk å sånt å även nötter å bär oxå! Så det finns inte så mkt alternativ! Vad skönt att Martin ska va med på det oxå då! =) Jag har för tillfället lagt ner det där,jag pallar helt enkelt inte nu när det är sommar å semester,vi är ju typ aldrig hemma,å så får man inte äta nån av sommarens alla jätte mummsiga frukter heller! Så jag har tänkt att återuppta det igen sen när man börjar jobba å semestern är slut,då man kan skapa lite mer rutiner i saker å ting! Så då får man hoppas att jag kan hålla i lite längre! Men man kännde ju verkligen att det fungera att förbränningen satte igång!

2011-07-12 @ 22:22:15
Postat av: KroonLundin ❤

Det enda jag skippar är vetemöl, socker, ris, pasta, läsk, godis , chips o allt annat som är välidgt onyttigt. Jag äter nötter och naturgodis, jag äter frukt och mejeriprodukter -Och titta på mig , jag har klarat det "ändå" . Man måste höfta lite , kan inte leva slaviskt efter en viss "bantningsmetod" .

2011-07-13 @ 09:05:29
URL: http://kroonlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0